פרשת 'ניצבים / פרשת השבוע עם הרב בני לאו פרשת ניצבים וילך ברית נאמנות בין כל יושבי הארץ 10 9 20 Youtube - התחברות לשם הרשמה להרב ברוך רוזנבלום.

הבחירה בין צייתנות לחוסר ציות, בין ברכות לקללות, בין חיים למוות. פורסם בקטגוריה uncategorized, מיקסטייפ המלכה, פרשת השבוע | עם התגים אסף ענברי, ברי סחרוף, דילן תומאס, דליה רביקוביץ, חווה אלברשטיין, פרשת ניצבים וילך, צבי ברנר | כתיבת תגובה הרב ליאור עזרן שליט"א / אוצר הפנינים. מצטט רש"י הקדוש מדברי חז"ל למה אמר משה לבני ישראל "אתם ניצבים לפני ה' והשבוע בפרק על פרשת נצבים.

רעיון הבחירה עומד בלב ליבה של פרשת ניצבים: Parashat Nitzavim B W פרשת ניצ×'ים Jvisual
Parashat Nitzavim B W פרשת ניצ×'ים Jvisual from jewishvisual.com
הרב ליאור עזרן שליט"א / אוצר הפנינים. הבחירה בין צייתנות לחוסר ציות, בין ברכות לקללות, בין חיים למוות. משה מחדש את הברית בינינו לבין בורא עולם, "וְלֹא אִתְּכֶם. והשבוע בפרק על פרשת נצבים. בפרשה נפרשת תמונת חיי העם, על המעלות ועל המורדות. שלח לי התראה בדוא"ל כשמעלים עלון של: האם המצוות הן בשמים, רחוק מבני האדם וקשות להבנה, או שהניהול המוסרי והערכי של חיינו נתון בידינו? רש"י אומר "כינס משה לפני הקב"ה ביום מותו להכניסם בברית".

פרשת ניצבים מלמדת אותנו על כוחה של התשובה, רחלה דחליקה.

מצטט רש"י הקדוש מדברי חז"ל למה אמר משה לבני ישראל "אתם ניצבים לפני ה' פרשת ניצבים אתם ניצבים היום כולכם לפני ה׳ אלוקיכם. האם המצוות הן בשמים, רחוק מבני האדם וקשות להבנה, או שהניהול המוסרי והערכי של חיינו נתון בידינו? שחוללה המדינה בדמותו של היהודי ה'גלותי' והשבוע בפרק על פרשת נצבים. אלוקיכם", אלא ראה משה שלאחר פרשת כי תבוא, בה שמעו עם ישראל 98 קללות שקילל. ההבדל בהפטרת שבת שובה בין לשוב עד ה' פרשת ניצבים מלמדת אותנו על כוחה של התשובה, רחלה דחליקה. ציון אילוז / אי התאמה באיכות המוצר. פרשת ניצבים נאמרת ביום האחרון בחייו של משה רבנו. משה מחדש את הברית בינינו לבין בורא עולם, "וְלֹא אִתְּכֶם. ספר דברים פרשת ניצבים (תשעט) תשובה בגלות ותשובה בארץ ישראל. פרשת האזינו באדיבות רבקי הייזלר.

קוראים תמיד בשבת האחרונה לפני ראש השנה, השבת האחרונה של השנה. אלוקיכם, ראשיכם שבטיכם, זקניכם ושוטריכם, כל איש ישראל" פרשת ניצבים באדיבות רבקי הייזלר. עוד פוסטים מתוך השיעור השבועי. פנינים לפרשת השבוע "ניצבים", מתוך הספר "אוצר הפנינים"

חוט של חסד | פרשת ניצבים תשפא | גליון לכל בית יהודי בנשיאות הרה"צ שלום ארוש שליט"א | פנינים, פתגמים, חידושים לפרשת השבוע. זמני כניסת ש×'ת ×
זמני כניסת ש×'ת ×"יום יציאת ש×'ת 11 9 2020 פרשת ניצ×'ים וילך ערוץ 2000 from storage.radio2000.co.il
מצטט רש"י הקדוש מדברי חז"ל למה אמר משה לבני ישראל "אתם ניצבים לפני ה' פותחת במעמד הגדול, "אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם". רש"י אומר "כינס משה לפני הקב"ה ביום מותו להכניסם בברית". אביעד הכהן / "המלך המשפט" מצד שני השמחה היא פסגת הנפש, התעלות. עוד על פרשת השבוע בבלוג שלנו >>>. האם טוב שהתורה נמסרה לבני אדם או שמא צריך מנגנון אובייקטיבי. עוד פוסטים מתוך השיעור השבועי.

עוד על פרשת השבוע בבלוג שלנו >>>.

כל יום שלישי בערב במנהטן, בסטרן קולג' חוט של חסד | פרשת ניצבים תשפא | גליון לכל בית יהודי בנשיאות הרה"צ שלום ארוש שליט"א | פנינים, פתגמים, חידושים לפרשת השבוע. עוד על פרשת השבוע בבלוג שלנו >>>. והיה כי יבואו אליך הברכה והקללה אשר נתתי לפניך והשבות אל לבבך בכל הגוים אשר הדיחך ה' פרשת השבוע לילדים ניצבים וילך. פרשת ניצבים באדיבות רבקי הייזלר. פורסם בקטגוריה uncategorized, מיקסטייפ המלכה, פרשת השבוע | עם התגים אסף ענברי, ברי סחרוף, דילן תומאס, דליה רביקוביץ, חווה אלברשטיין, פרשת ניצבים וילך, צבי ברנר | כתיבת תגובה פרשת ניצבים מלמדת אותנו על כוחה של התשובה, רחלה דחליקה. אך כאשר יתחרטו על מעשיהם וישובו לעבוד את האלוהים, ישוב ה´ ויקבצם לארץ. העם מוזהר שאם יפנו לעבוד אלוהים אחרים, הארץ תהפוך שממה והם יגלו ממנה. שיעורים ושיחות בפרשת השבוע ומועדים >> האם המצוות הן בשמים, רחוק מבני האדם וקשות להבנה, או שהניהול המוסרי והערכי של חיינו נתון בידינו? לשם מה כל העם ניצב לפני ה', הרי כבר כרתו ברית עם ה'

פרשת האזינו באדיבות רבקי הייזלר. הבחירה בין צייתנות לחוסר ציות, בין ברכות לקללות, בין חיים למוות. משה מחדש את הברית בינינו לבין בורא עולם, "וְלֹא אִתְּכֶם. העם מוזהר שאם יפנו לעבוד אלוהים אחרים, הארץ תהפוך שממה והם יגלו ממנה. בפרשה זו מתאר משה רבנו לעם ישראל את הדרוש מהם על מנת להיות עם חופשי באמת.

אביעד הכהן / "המלך המשפט" ×
×"×'ר תור×" קצר לפרשת ניצ×'ים וראש ×"שנ×" סרו×'ים from www.srugim.co.il
מה הצוואה של משה רבנו? ספר דברים פרשת ניצבים (תשעט) תשובה בגלות ותשובה בארץ ישראל. פותחת במעמד הגדול, "אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם". אלוהיך ושמעת בקלו ככל אשר אנכי מצוך היום אתה ובניך בכל לבבך ובכל נפשך. והיה כי יבואו אליך הברכה והקללה אשר נתתי לפניך והשבות אל לבבך בכל הגוים אשר הדיחך ה' על השמחה | פרשת ניצבים. פורסם בקטגוריה uncategorized, מיקסטייפ המלכה, פרשת השבוע | עם התגים אסף ענברי, ברי סחרוף, דילן תומאס, דליה רביקוביץ, חווה אלברשטיין, פרשת ניצבים וילך, צבי ברנר | כתיבת תגובה השיעור באנגלית בשעה 18:00 בערב והשיעור בעברית בשעה 19:15 בערב.

הרב ליאור עזרן שליט"א / אוצר הפנינים.

דבר תורה קצר לשולחן השבת, פרשת "ניצבים". צליל שחק שוב חידון אמריקאי. בפרשה זו מתאר משה רבנו לעם ישראל את הדרוש מהם על מנת להיות עם חופשי באמת. פרשת ניצבים היא הפרשה האחרונה שקוראים השנה. הרצאתו של הרב ברוך רוזנבלום על פרשת השבוע. מצד אחד השמחה קשורה לגוף, לאכילה ולשתייה, לתחושת החומר. בפרשה נפרשת תמונת חיי העם, על המעלות ועל המורדות. על גאולת תשרי וניסן, ערבות יהודית, תשובה וגאולה. עפ"י המקובלים, ביום שבו צדיק גדול עוזב את היקום ישנו גילוי של אור של כל מה שעשה אותו צדיק בחייו, ומאחר שזהו אור כל כך גדול וחזק הוא מטביע את חותמו ביקום כך שבכל שנה ושנה. עוד פוסטים מתוך השיעור השבועי. משה מחדש את הברית בינינו לבין בורא עולם, "וְלֹא אִתְּכֶם. אך כאשר יתחרטו על מעשיהם וישובו לעבוד את האלוהים, ישוב ה´ ויקבצם לארץ. פרשת ניצבים באדיבות רבקי הייזלר.

פרשת 'ניצבים / פרשת ×"ש×'וע עם ×"ר×' ×'× ×™ לאו פרשת ניצ×'ים וילך ×'רית נאמנות ×'ין כל יוש×'×™ ×"ארץ 10 9 20 Youtube - התחברות לשם הרשמה להרב ברוך רוזנבלום.. פרשת האזינו באדיבות רבקי הייזלר. מה הצוואה של משה רבנו? על גאולת תשרי וניסן, ערבות יהודית, תשובה וגאולה. אלוקיכם", אלא ראה משה שלאחר פרשת כי תבוא, בה שמעו עם ישראל 98 קללות שקילל. הברית כוללת גם את כל הדורות העתידים לקום לעם ישראל.